• Vegalsa-Eroski implantará entre os seus equipos de tenda o “Decálogo de Boas Prácticas de Atención a Persoas Maiores”, resultado do estudo “O supermercado de proximidade. A experiencia de compra das persoas maiores en Galicia”; levado a cabo pola Cátedra Cruz Vermella USC e Vegalsa-Eroski

  • Crear un ambiente seguro e de confianza para as persoas maiores, falarlles con empatía e respecto ou axudarlles se se desorientan utilizando unha comunicación clara e amigable, aspectos clave do decálogo de boas prácticas

  • A compañía de alimentación Vegalsa Eroski aposta por unha cultura empresarial inclusiva a través da accesibilidade a todos os seus centros e a formación dos seus equipos para unha correcta atención aos clientes, independentemente da súa condición

O “Decálogo de Boas Prácticas de atención a persoas maiores”, resultado do estudo que presentamos recentemente “O supermercado de proximidade. A experiencia de compra das persoas maiores en Galicia”, levado a cabo pola Cátedra Cruz Vermella USC e promovido por Vegalsa–Eroski, ten por obxectivo valorar a experiencia de compra das persoas con 60 e máis anos, a atención que se realiza desde os supermercados de proximidade e a accesibilidade nos mesmos.

O hipermercado Eroski A Sionlla, en Santiago de Compostela, acolleu en xuño a presentación deste decálogo, que contou coa participación de a directora de RSE, Comunicación e Área Cliente de Vegalsa-Eroski, Gabriela González; a directora da área de persoas maiores de Cruz Vermella na Coruña, Cristina Méndez, así como de o director xeral de Maiores e Atención Sociosanitaria da Xunta de Galicia, Antonio Acevedo Prado.

O obxectivo da experiencia inmersiva foi facer fincapé na importancia de “poñerse na pel das persoas ás que atendemos tanto a través de entidades como Cruz Vermella, nas administracións públicas ou mesmo nun hipermercado”, sinalou Manuel Viqueira, presidente de Cruz Vermella na Coruña.

Experiencia de compra inmersiva

Tras a presentación do decálogo, membros do equipo de tenda deste hipermercado tiveron a oportunidade de poñerse na pel de persoas maiores a través dun traxe adaptado, facilitado por Cruz Vermella na Coruña e que lles permitiu experimentar as principais patoloxías asociadas ao proceso de envellecemento, como son a perda de mobilidade e diminución de agudeza sensorial, entre outras. Co traxe posto, puideron realizar unha compra completa, visitando distintas seccións como panadería, peixaría ou froitería e comprobar como estas patoloxías inflúen nunha actividade tan común como é a visita a un supermercado.

O obxectivo desta simulación, que se realizará en máis establecementos da compañía, é xerar empatía cara a este colectivo entre os equipos para mellorar o nivel de atención proporcionado e reforzar a accesibilidade aos centros.